Megat Panjialam

. إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفّاً كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوص 61.4. Sesungguhnya Allah menyukai orang yang berperang dijalan-Nya dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti suatu bangunan yang tersusun kokoh.

Saturday, December 7, 2013

BEG KINI 'TERBANG' SEMPENA TAG LINE NOW EVERYONE CAN FLY

Pendedahan Mazidul Akmal bagaimana beg juga terbang.



Sebilangan daripada kita membeli beg pakaian berharga ratusan mahupun ribuan ringgit. Tatkala menaiki pesawat, isi beg dikemaskan. Bahagian luaran beg pula dipastikan kelihatan elok.

Malangnya, tanpa kita ketahui beg dimasukkan ke bahagian kargo pesawat dibaling sewenang-wenangnya, 'terbang'.

Jadi, sila beli beg murah tetapi tahan jika ingin menaiki pesawat tambang murah terbabit.

Klik di sini untuk menyaksikan rakaman video.

Berikut komen dicatatkan oleh kakitangan Tune Group.


Tentunya kita semua boleh menyoal wanita itu, adakah dia PASTI dengan kenyataan dikongsikan bersama ribuan pelayar laman sosial? Klik di sini.



Let's ask Tony whether he agrees with those statements or else?


No comments :

DISCLAIMER

Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi, atau disaman jika melanggar akta mesin cetak dan lain-lain undang-undang yang berkaitan. Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.